دو عضو کانون خوزستان در جمع برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی«خوانش کتاب»

محیا شعبانی و یکتا ستایش‌زاده، دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مرحله دوم پویش ملی«خوانش‌کتاب» برگزیده ‌شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون کشور، پویش ملی «خوانش کتاب» از پنجم آذر با رونمایی از پوستر با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش، آغاز شد و آثار کودکان، نوجوانان و خانواده با محوریت معرفی کتاب در صفحه‌های مجازی استان‌ها انتشار یافت.

بر اساس این خبر اسفند سال ۱۴۰۲ مرحله اول برگزیدگان این پویش اعلام شد و در سال ۱۴۰۳ ادامه یافت و اینک مرحله دوم برگزیدگان معرفی می‌شوند.

به گفته مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری، ۵۶۴ اثر برگزیده استانی در این پویش سراسری که با شعار «آینده خواندنی است» برای دبیرخانه توسعه و ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شد.

دو عضو کانون خوزستان در جمع برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی«خوانش کتاب»

برهمین اساس، در بخش «روی خط کتاب» که اختصاص به پادکست‌، نماهنگ و کتاب صوتی‌های ساخته‌شده از سوی دانش‌آموزان نوجوان (دوره اول و دوم دبیرستان) داشت، نوجوانان محیا شعبانی از استان خوزستان، الینا جاهد از استان اردبیل، ربابه خوش‌جان از استان آذربایجان‌شرقی، باران عبدالله‌زاده از استان آذربایجان غربی، سیدهستی میراحسانی از استان گیلان و ثنا کاویانی از استان اصفهان برگزیدگان این بخش هستند.

دو عضو کانون خوزستان در جمع برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی«خوانش کتاب»

همچنین یکتا ستایش‌زاده از استان خوزستان و ریحانه جلیلی از استان تهران، سارینا مرادی از استان کرمانشاه، آنیسا جافری از استان لرستان، امیرعلی فاضلی‌فر و عارفه کلیمی هر دو از استان همدان، آینا کیان‌پور از استان اصفهان، ریحانه خلیلی و یگانه شرفی هر دو از استان فارس، از دیگر برگزیدگان مرحله دوم این بخش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =