کد خبر: 344471
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
مربیان خراسان رضوی برگزیده صمیمانه با کتاب شدند

در طرح کشوری «صمیمانه با کتاب» سه مربی خراسان رضوی برگزیده نهایی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در طرح کشوری صمیمانه با کتاب دو نقد کتاب از سه مربی فرهنگی خراسان رضوی در میان ۹ اثر برگزیده نهایی قرار گرفت.
مرضیه فیروزکوهی کارشناس کتابخوانی استان با اعلام خبر فوق گفت: طرح صمیمانه با کتاب با هدف توسعه و ترویج کتابخوانی در میان مربیان و کارشناسان کانون کشور و پرورش نگاه نقادانه به کتاب‌ها از سوی معاونت فرهنگی از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تا تابستان ۱۴۰۳ در کلیه مراکز کانون کشور برگزار شد و مربیان مراکز به صورت فردی یا گروهی به نقد و بررسی کتاب‌هایی پرداختند که در طول دو سال گذشته به مراکز ارسال شده بود.
فیروزکوهی افزود: نقدهای مکتوب همکاران به واحد کارشناسی فرهنگی استان ارسال شده و پس از مطالعه و بررسی، آثار برتر استانی به دبیرخانه توسعه و ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ارسال شد که از میان ۱۰۳ اثر برتر ۹ اثر به صورت گروهی و فردی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
کارشناس فرهنگی کانون خراسان رضوی اظهار داشت: نرجس ترابی و زهرا واحدی مقدم مربیان مرکز دو و پنج مشهد با نقد کتاب «چرا پتوی گامبالو پاره نشده بود» و زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی نیشابور با نقد کتاب «عاشقانه های یونس در شکم ماهی» در میان برگزیدگان این طرح بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =