کد خبر: 344478
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
بازدید 122
اعضا و مربیان کانون تهران در سطح ملی پویش کتابخوانی برگزیده شدند

مربیان کانون استان تهران در طرح «صمیمانه با کتاب» و اعضای مراکز استان در «پویش ملی خوانش کتاب» برگزیده شدند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل‌کانون استان تهران، برگزیدگان طرح نقد کتاب با عنوان «صمیمانه با کتاب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

بر این اساس یک هزار و ۶۹۰ نقد کتاب از سوی مربیان و کارشناسان کانون استان‌ها نگارش و پس از مرحله داوری استانی و قدردانی، ۱۰۳ اثر برتر به دبیرخانه توسعه و ترویج کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شد که پس از داوری پایانی ۹ اثر برگزیده فردی و گروهی اعلام شد.

گفتنی است بهناز ابوالوفایی و لیلا افسری در بخش صمیمانه با کتاب برای نقد کتاب راه شیطانی دیگر برگزیدگان این طرح هستند.

در پویش ملی خوانش کتاب، محمدامین ابراهیمیان از مرکز۳۲ در بخش ۱۰۰ ثانیه با کتاب با مربیگری زهرا خادمی عادل، ریحانه جلیلی از مرکز۳۰ برای بخش روی خط کتاب با مربیگری مهدیه سادات صدری، حلما زارعی از مرکز۴۲ در بخش عکاسی  با مربیگری آرزو جیرودی برگزیدگان این طرح از استان تهران هستند.

اعضا و مربیان مراکز کانون تهران، برگزیده طرح «صمیمانه با کتاب» شدند

محمدامین ابراهیمیان از مرکز۳۲

ریحانه جلیلی از مرکز۳۰

«صمیمانه با کتاب» عنوان طرحی است که با هدف توسعه و تعمیق دیدگاه نقادانه‌ی مربیان و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری، توسط مربیان مراکز این استان اجرا شد.

این طرح علاوه بر ترویج مطالعه بین نیروهای کانون و دانش‌افزایی مربیان و کارشناسان، باعث شد کتاب‌های ارسال شده در دو سال گذشته به مراکز، با نگاه نقادانه مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس این خبر، در طرح «صمیمانه با کتاب» تمامی کارشناسان و مربیان کانون به معرفی کتاب به شکل مکتوب پرداخته و با توجه به شاخص‌های نقد کتاب به نگارش نقد پرداخته و آثار را در رسانه‌های محلی و استانی به چاپ رسانند.

حلقه‌های کتاب‌خوانی و نقد کتاب در این استان به شکل مستمر و ماهیانه در مراکز از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تا تابستان ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی و اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =