کد خبر: 344494
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
بازدید 26
تجلیل مدیر کل کانون البرز از کارشناس مسئول امور اداری

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز با اهدای لوح،  از زحمات بنفشه مرادحاصل، کارشناس مسئول امور اداری کانون البرز به منظور حضور فعاال و مستمر در فعالیت‌های فرهنگی، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، نشست برنامه ریزی محتوایی دومین نمایشگاه نوشت افزار با عنوان «نوشت البرز» در اتاق جلسات کانون البرز برگزار شد.

در بخش پایانی این نشست، زینب عاشری، ضمن قدردانی از همکارانش در مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که گام‌های موثری را در جهت اعتلای فعالیت‌های فرهنگی برمی‌دارند، گفت برخی از همکاران به لحاظ جایگاه اداری ملزم به همکاری با بخش فرهنگی نیستند، اما خوشبختانه با توجه به این که این عزیزان با کار فرهنگی بیگانه نیستند و تجربه مری‌گری و فعالیت با کودکان و نوجوانان را دارند، به ضورت داوطلبانه در فعالیت‌های فرهنگی نقش ایفا می‌کنند؛ یکی از این عزیزان کارشناس مسئول امور اداری کانون استان است که همواره حضور موثری را در فعالیت‌های فرهنگی کانون استان داشته است.

مدیر کل کاون البرز در متن لوح اهدایی به این همکار آورده  است اعتلا و ارتقای جایگاه هر مجموعه‌ای در گرو ظرفیت‌های آن،

 به ویژه همدلی و  زحمات پرسنل و همکاران آن مجموعه است  و توسعه و بالندگی سازمان، بدون نیروهای خدوم و علاقه‌مند امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزوده جای جای کشور عزیزمان ایران سرشار از استعدادها و ظرفیت های بی بدیل فرهنگی و هنری است، که نیازمند توجهات جدی در حوزه های مختلف است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز سعی کرده تا با مراجعه به نواحی مختلف استان، این استعدادها را کشف و در جهت پرورش آن گام بردارد.

ضمن تشکر از سرکار عالی، این لوح  به پاس حضور و خدمات ارزشمندتان در همراهی بخش فرهنگی در نقاط مختلف، تقدیم حضور می‌شود؛ امید که این خدمات مورد توجه خداوند متعال قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =