اردوی فرهنگی تربیتی «ترنم باران» در شهرستان نیر برگزار می‌شود

مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: اردوی فرهنگی تربیتی اعضای نوجوان دختر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در شهرستان نیر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: این اردو از ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ به مدت دو روز در اردوگاه دانش‌آموزی فرزندان امام راحل (ره) شهرستان نیر برگزار می‌شود.

 وی اظهار داشت: ۶۳ عضو فعال و منتخب مراکز کانون استان با همراهی ۹ مربی در این اردو حضور خواهند داشت.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادی در جمع اعضای کانون از اهداف این اردو است، خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر اعضای کانون با یکدیگر، گسترش و تعمیق مهارت‌ها و انتقال تجربیات، تمرین زندگی اجتماعی، تقویت مهارت‌های زندگی و افزایش توانایی انجام فعالیت‌های گروهی از دیگر اهداف این اردو است.

مدیرکل کانون استان اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی همراه با اجرای مسابقه، بازی و سرگرمی و رصد شبانه آسمان را از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این رویداد عنوان کرد و افزود: لانه‌سازی برای پرندگان، نقاشی روی سنگ و نگارش دل نوشته از کارگاه‌هایی است که اعضا به صورت گروهی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری اردو از برنامه‌های مورد علاقه اعضای کانون است، از تداوم اجرای آن در سال‌ آینده و با حضور اعضای پسر خبر داد.

اردوی فرهنگی تربیتی «ترنم باران» در شهرستان نیر برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =