کد خبر: 344517
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
اجرای طرح «خلاق باش» در مراکز کانون خراسان رضوی

اعضای مراکز استان در پویش استانی «خلاق باش» شرکت کردند و با مواد بازیافتی کاردستی ساختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده بین کانون و سازمان پسماند شهرداری مشهد، اعضای مراکز کانون استان با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا و آموزه‌های مدیریت پسماند، به ساخت کاردستی با وسایل دورریختنی و بازیافتی پرداختند.

ویکتوریا اعظم کارشناس فرهنگی کانون خراسان رضوی و کارشناس تخصصی کاردستی استان با اعلام خبر فوق گفت: با هماهنگی انجام شده با سازمان مدیریت پسماند، کارشناسان این سازمان و همیاران محیط زیست با حضور در مراکز کانون استان، به بیان و ارائه توضیحات و آموزش‌هایی در خصوص مدیریت بهینه پسماند، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و آگاهی‌رسانی عمومی که از جمله اهداف این مجموعه است، پرداختند.

کارشناس فرهنگی استان افزود: در ادامه این نشست‌ها و در راستای پویش استانی «خلاق باش» که از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده کارشناسی فرهنگی استان برای سال ۱۴۰۳ می باشد، جلساتی نیز با حضور اعضاء و والدین آنها در مراکز برگزار شد که اعضای مراکز با همراه داشتن مواد بازیافتی و دورریختنی قابل استفاده،   کاردستی‌های زیبا و جذاب ساختند.

اعظم خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این قبیل برنامه‌ها، ضمن اهمیت به بحث آموزشی آن، استفاده از خلاقیت و توانمندی اعضا در ارائه آثار هنری جذاب و انجام فعالیت‌های خانوادگی در مراکز می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =