صدای شاهنامه‌خوانان نوجوان گندمانی در سیاسرد بروجن طنین‌انداز شد

مرکز فرهنگی هنری کانون گندمان، یک اردوی نیمروزی را به مناسبت جشن پایان کارگاه‌های تابستانی در هفدهم شهریور ۱۴۰۳ و در منطقه سیاسرد بروجن برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، روز یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، قصه‌گویان و شاهنامه‌خوانان کانون شهر گندمان، در یک اردوی نیمروزی شرکت کرده و در کنار هم روزهای پایانی کارگاه‌های تابستانی کانون را جشن گرفتند.

مسئول مرکز گندمان ضمن اعلام این مطلب گفت: امروز یکی از بزرگترین اردوهای گردشی، رقابتی اعضا و مادران در بخش قصه‌گویی و شاهنامه‌خوانی بود که با حضور حدود ۵۰ نفر عضو و ۵۰ نفر مادر برگزار شد.

وی در ادامه گفت: هدف ما در ابتدا تنها برگزاری اردوی تفریحی و سیاحتی بود ولی با گنجاندن قصه‌گویی و شاهنامه‌خوانی خواستیم به صورت هدفمندتر، یک روز به یاد ماندنی را برای اعضا و خانواده‌هایشان بسازیم.

زهرا علایی گفت: در ابتدای برنامه در مورد عنوان تاریخی امروز و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای ۱۷ شهریور، به اعضای نوجوان توضیح داده شد و حاضرین با حوادث و رویدادهای این روز آشنا شدند و سپس علاقه‌مندان به قصه‌گویی و شاهنامه‌خوانی شروع به اجرا کردند.

علایی در ادامه از استقبال حاضرین و مسافرین در گردشگاه سیاسرد گفت و ادامه داد: حین اجرای برنامه و هرچه اجراهای شاهنامه‌خوانی انجام می‌شد عموم مردم و مسافرانی که در فضای گردشگری سیاسرد بروجن بودند به نزدیک محل اجرا آمدند و رفته رفته به تعداد مخاطبین برنامه افزوده شد.

مسئول مرکز گندمان گفت: در این برنامه ابتدا تعدادی از اعضای شاهنامه‌خوان و قصه‌گوی نوجوان به اجرا پرداختند و پس از آن مادران علاقمند به قصه‌گویی شروع به اجرا کردند.

علایی در ادامه به تقدیر از بهترین‌های قصه‌گویی و شاهنامه‌خوانی اشاره کرد و گفت: بر طبق رای و نظر گروهی از داوران که ترکیبی از یک عضو و یک نفر از مادران و مربی فرهنگی مرکز بود، به چهار نفر از اعضای دختر و دو نفر از مادران جوایز و لوایح تقدیر اهدا شد.

صدای شاهنامه‌خوانان نوجوان گندمانی در سیاسرد بروجن طنین‌انداز شد

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    چرا بخش بلداجی کانون فکری کودکان و نوجوانان ندارد

    پاسخ سایت: سلام ان‌شاالله با همراهی مردم، خیران و مسئولان بتوانیم در بلداجی هم مرکز کانون راه‌اندازی کنیم. خبر زیر را لطفا بخوانید: https://www.kanoonnews.ir/news/338982/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =