کد خبر: 344604
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
بازدید 21
پیک امید کانون مرکز یک صفاشهر در روستای قشلاق

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز صفاشهر با حضور در روستای قشلاق و اجرای برنامه‌هایی مانند نقاشی، قصه‌گویی و کاردستی، کودکان و نوجوانان این روستا را با فعالیت‌های گروهی و هنری آشنا کرده و فضایی شاد و آموزشی را برای آنان فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳، مربیان و اعضای نوجوان مرکز شماره یک صفاشهر با سفر به روستای قشلاق، روزی سرشار از شادی و خلاقیت را برای کودکان و نوجوانان این منطقه رقم زدند.

 این برنامه که  با هدف تقویت پیوند میان این مرکز فرهنگی‌هنری و مناطق روستایی، به‌ویژه در راستای ترویج کارگاه‌های هنری و فرهنگی و همچنین ایجاد بستری برای توسعه فعالیت‌های گروهی در نقاط محروم انجام شد؛ با حضور  کودکان و نوجوانان دختر و پسر به همراه مادر و مادربزرگ‌هایشان برگزار شد.

در این رویداد، برنامه‌های متنوعی از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، ساخت کاردستی، نقاشی روی پارچه و برگزاری مسابقه بادکنک‌ها اجرا شد که با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان مواجه شد.

مربیان کانون با استفاده از این فعالیت‌های خلاقانه، فضایی شاد و پرانرژی برای کودکان و نوجوانان فراهم کردند؛ تا ضمن آشنایی با فعالیت‌های گروهی، لحظات خوشی را تجربه کنند.

در پایان این مراسم، به تمامی کودکان حاضر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

پیک امید مرکز یک صفاشهر در روستای قشلاق

پیک امید مرکز یک صفاشهر در روستای قشلاق

پیک امید مرکز یک صفاشهر در روستای قشلاق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =