تقدیر از برگزیدگان مرکز ۱ اسلام‌آباد غرب در مسابقات نماز

در آیین اختتامیه فعالیت‌های تابستانی سال ۱۴۰۳ که توسط آموزش و پرورش شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار گردید، از اعضای مرکز شماره ۱ کانون کرمانشاه در این شهرستان که در مسابقات نماز برگزیده گردیدند؛ تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در آیین اختتامیه فعالیت‌های تابستانی سال ۱۴۰۳ که توسط آموزش و پرورش شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار گردید، از اعضای مرکز شماره ۱ کانون کرمانشاه در این شهرستان که در مسابقات نماز برگزیده گردیدند؛ تقدیر شد.
اجرای برنامه‌های دینی، به ویژه با محوریت نماز از فعالیت‌هایی‌است که در کانون استان مورد توجه و حائز اهمیت است و برای داشتن جامعه‌ای سلامت، اخلاق‌مدار و موفق، باید به اصول دینی توجه داشت و از آنها پیروی نمود و نهادینه کردن این امر در کودکان و نوجوانان از مواردی است باید به شکل فرآیندی و اصولی صورت پذیرد.

تقدیر از برگزیدگان مرکز ۱ اسلام‌آباد غرب در مسابقات نماز
در همین راستا فعالیت‌های مختلفی با محوریت نماز و احکام دینی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اجرا می‌گردد که از اولویت‌های مهم در کنار دیگر فعالیت‌ها است. در فصل تابستان هم علاوه بر اجرای برنامه‌های پیشبینی شده، مقوله نماز و توجه به احکام آن در مراکز استان دنبال شد و فعالیت‌های مختلفی نیز در این زمینه اجرا گردید.

بر همین اساس اعضای مرکز شماره ۱ اسلام‌آباد غرب با شرکت در مسابقاتی که با موضوع نماز و احکام آن در این شهرستان برگزار شد به موفقیت دست یافتند و طی مراسمی که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش با حضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، مسئول ستاد اقامه نماز و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد با اهدای جوایز و لوح تقدیر به این اعضای برگزیده در مسابقه نماز شهرستان، تجلیل شد.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =