مراسم پایانی کلاس‌های تابستانی مرکز سنقر

مراسم پایانی کلاس‌های تابستانی مرکز سنقر، با اتمام کارگاه‌های فصل دوم سال ۱۴۰۳ کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مراسم پایانی کلاس‌های تابستانی مرکز سنقر، با اتمام کارگاه‌های فصل دوم سال ۱۴۰۳ کانون کرمانشاه برگزار شد.
با آغاز فصل تابستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هر ساله علاوه بر اجرای فعالیت‌های جاری، با برنامه‌ریزی و توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های موجود کانون و رویکرد ویژه مراکز در سال جاری، اجرای ویژه‌برنامه‌ها و کارگاه‌های تابستانی نیز در نظر گرفته می‌شود که مخاطبان خاص به خود نیز دارد.

مراسم پایانی کلاس‌های تابستانی مرکز سنقر
در همین راستا برگزاری اختتامیه کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنقر در ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ با حضور معاون سیاسی فرمانداری، دیگر مسئولان شهرستان، مربیان، اعضا و والدین آنها برگزار شد.

مراسم پایانی کلاس‌های تابستانی مرکز سنقر
سخنرانی معاون فرماندار، برنامه‌های اجرای دو گروه سرود به زبان انگلیسی توسط اعضای کارگاه‌ها، اجرای سرود خانواده، گزارش مسئول مرکز از برنامه‌های اجرا شده تابستان، دکلمه، مسابقه، قصه‌گویی عضو نوجوان مرکز و... از برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد؛ در پایان نیز تقدیر از مربیان کارگاه‌ها و اعضای موفق صورت گرفت؛ همچنین با توجه به اهمیت برنامه‌های خانواده‌محور و اولویت آن در مراکز کانون استان از پدر یکی از اعضای دختر به عنوان پدری مهربان و همیشه همراه در کانون سنقر تجلیل شد.

مراسم پایانی کلاس‌های تابستانی مرکز سنقر
گفتنی است در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از آثار اعضای مرکز سنقر با محوریت فعالیت‌های تابستان سال جاری بر پا بود که مخاطبان ضمن بازدید از این نمایشگاه، با نحوه کار و دستاوردهای کانون در تابستان آشنایی بیشتری پیدا کردند.

زم به ذکر است علاوه بر برپایی ۱۹ کارگاه و کلاس‌های عمومی و دایر مرکز سنقر، حضور حلقه‌های میانی و اجرای برنامه‌های مشترک با آنها از دیگر فعالیت‌های این مرکز بود.

مراسم پایانی کلاس‌های تابستانی مرکز سنقر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =