طرح «مانا» در کانون سیستان و بلوچستان اجرا شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در راستای استمرار ارتباط با حلقه‌های میانی و مشارکت‌های مردمی طرح مانا با موضوع مبانی مشارکت در حوزه مسائل اجتماعی را برای تعدادی از اعضای مراکز فرهنگی‌هنری حوزه زاهدان برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، طرح «مانا» برای تعدادی از اعضای کانون استان برگزار شد.

در این طرح ۱۱ جلسه‌ای، که در راستای استمرار ارتباط با حلقه‌های میانی و مشارکت‌های مردمی برای اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شماره دو و سه زاهدان برگزار شد، مبانی مشارکت در حوزه مسائل اجتماعی بازگو شد.

آشنایی با هدف‌ها و مراحل طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان، مروز تجربه‌های کار مشارکتی، آشنایی با زنجیره مشارکت و اصول و شرایط کار گروهی بخشی از مواردی بود که در این نشست‌ها بیان شد.

طرح «مانا» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

آشنایی با مشکلات خاص اجتماعی در محیط، اولویت‌بندی مسائل و مشکلات نوجوانان، تحلیل و ریشه یابی چالش‌های موجود، شیوه‌های برنامه ریزی گروهی و برنامه ریزی برای حمایت‌یابی دیگر سرفصل‌هایی بود که در این کارگاه‌ها به آن پرداخته شد.

طرح «مانا» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

از ویژگی‌های اجرای این طرح برای اعضا، بهره گیری از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود، که هم ظرفیت فعالیت‌ها را نشان می‌داد و هم یادگیری این مبانی را برای حاضران آسان‌تر کرده بود.

گفتنی است در آیین پایانی این طرح مهمانانی از آموزش و پرورش و کمیته امداد هم حضور داشتند تا به پرسش‌های اعضا پاسخ دهند.

طرح «مانا» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =