آغاز رسمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در فارس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان فارس از آغاز رسمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خبر داد و گفت: برگزاری این رویداد بین‌المللی در فارس، نشان‌دهنده نقش محوری استان در توسعه فرهنگی و تربیتی است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس از آغاز رسمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان فارس خبر داد.


خواجه نژادیان گفت: این رویداد فرهنگی که با استقبال گسترده علاقه‌مندان و هنرمندان عرصه قصه‌گویی از سراسر کشور و دیگر نقاط جهان همراه است؛ فرصتی برای به اشتراک گذاشتن داستان‌ها، ارزش‌ها و میراث فرهنگی با نسل‌های جوان‌تر را فراهم می‌آورد.

مدیرکل کانون فارس ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: قصه‌گویی، میراثی فرهنگی است که باید آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم. این جشنواره با محوریت انتقال تجربیات و تقویت مهارت‌های قصه‌گویی در میان کودکان و نوجوانان، بستری مناسب برای تقویت خلاقیت و تخیل است. 

وی در ادامه افزود: برگزاری این رویداد بین‌المللی در فارس، نشان‌دهنده نقش محوری استان در توسعه فرهنگی و تربیتی است. قصه‌گویان برتر از اقصی نقاط جهان و کشور در این جشنواره گرد هم می‌آیند تا هنر و تجربه خود را با کودکان و نوجوانان به اشتراک بگذارند و در تقویت هویت فرهنگی آنان نقش ایفا کنند. 

خواجه نژادیان در پایان گفت: مرحله کتابخانه‌ای این جشنواره ابتدا در مراکز فرهنگی کانون برگزار خواهد شد؛ و افراد راه‌یافته به مرحله استانی بعد از رقابت در این مرحله به مرحله کشوری و بین‌المللی راه خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =