کد خبر: 344806
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
بازدید 41
حضور فائزه مرزبان در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده - عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی‌ نمایش) و نمایش‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

برهمین اساس، فائزه مرزبان، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری این استان با نمایش‌نامه«قول میدم بزرگ نشم»، در بخش نمایش نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی حضور خواهد داشت.

حضور فائزه مرزبان در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی

فائزه مرزبان این نمایش را با اقتباس از نوشته‌ی علی‌اکبر پوررسول کارگردانی و نویسندگی کرده است و در ساخت عروسک‌ها سیدابوالفضل محمدی، طراحی دکور مهین رئوف و طراحی بروشور مهزاد اردیبهشت وی را همراهی کرده‌اند. طراحی پوستر این نمایش در نوزدهمین دوره جشنواره نیز اثر محمد تحصیلدار است.

متینا محمدی، زینب الماسی، یگانه عاصم‌آبادی، هستی اسماعیلی مریم زلفی‌گل و نازنین‌زهرا محمدی در این اثر نقش‌آفرین، نوازنده و دستیار عروسک گردان هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: داستان از این قرارست که بزغاله‌ای به اسم حبه با مادرش در وسط جنگل زندگی می‌کند. مادر حبه هر روز به جنگل میرود تا غذا جمع آوری کند و حبه تنها در خانه می‌ماند و در یکی از این روزها حبه با یک بچه گرگ آشنامی شود...

نمایش «قول میدم بزرگ‌ نشم» پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب، روبروی سالن ورزشی حجاب، درب ورودی شرقی پارک لاله، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به روی صحنه خواهد رفت که مشتاقان و علاقمندان به نمایش عروسکی می‌توانند بلیط‌ آن را از سایت تیوال خریداری کنند.

حضور فائزه مرزبان در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =