کد خبر: 344823
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
بازدید 89
قلعه خلاقیت میزبان اعضای مرکز شماره ۳ کانون قم

۳۳ نفر ازاعضای دختر و پسر در دو سانس متفاوت به سرپرستی مریم‌سادات میرسلطانی مربی مسئول مرکز ۳ کانون قم به این اردوی علمی رفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، دختران و پسران اعضای فعال مرکز شماره ۳ در روز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ به اردوی قلعه خلاقیت رفتند. 

بر همین اساس ۱۸ نفر ازاعضای دختر و ۱۵ نفر از اعضای پسر در دو سانس متفاوت به سرپرستی مریم میرسلطانی مربی مسئول مرکز ۳ کانون قم به این اردوی علمی رفتند.

مریم‌سادات میرسلطانی هدف اصلی برگزاری این بازدید علمی را این‌گونه بیان کرد: برای اعضا آشنایی آنها با علوم روز دنیا از جمله علم نانو و کاربرد آنها در زندگی روزمره لازم دیدیم که اعضای فعال مرکز را با کاربردهای علوم مختلف در زندگی خود آشنا کنیم تا مسائل پیرامون خود را بهتر درک کنند. همچنین برگزاری این بازدید علمی باعث می‌شود تا اعضا با دنیای پیرامون خود همگام باشند و با توجه به رسیدن به پایان روزهای تابستان یک اردو برای اعضا لازم بود و با توجه به اینکه در این بازدید علمی اعضا می‌توانستند در انجام آزمایشات مشارکت داشته باشند و همین مورد حس همدردی و همدلی در آنها ایجاد شود.

بدیهی است که این بازدیدها باعث ایجاد انگیزه و ایده گرفتن اعضا از طرح‌های اجرایی می‌شود تا آنان نیز در آینده بتوانند این طرح‌ها را با روش‌های جدیدی اجرا کنند.

قلعه خلاقیت میزبان اعضای مرکز شماره ۳ کانون قمقلعه خلاقیت میزبان اعضای مرکز شماره ۳ کانون قمقلعه خلاقیت میزبان اعضای مرکز شماره ۳ کانون قمقلعه خلاقیت میزبان اعضای مرکز شماره ۳ کانون قمقلعه خلاقیت میزبان اعضای مرکز شماره ۳ کانون قمقلعه خلاقیت میزبان اعضای مرکز شماره ۳ کانون قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =