کانون پرورش فکری گلستان به استقبال پاییز می‌رود

مدیرکل کانون پرورش فکری با بیان اینکه در حال حاضر کلاس‌های فصل تابستان به انتها رسیده است، گفت: با برنامه‌ریزی خوب برای برپایی کارگاه‌های متنوع و شروع برنامه‌های و مناسبت‌های مختلف ویژه بچه‌ها، به استقبال پاییز می‌رویم.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی با اشاره به اینکه استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از کارگا‎ه‌های تابستان بسیار پررنگ بود، افزود: شکر خدا امسال استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از کارگاه‌های تابستان به اندازه‌ای بود که برای بکارگیری مربی کمکی چندین جلسه و مصاحبه برگزار شد و با وجود استفاده از ظرفیت مربیان توانمند در مراکز، باز هم حضور پرشور مراجعه‌کنندگان را داشتیم، لذا برنامه‌ریزی مختلفی برای بهره‌مندی همه علاقه‌مند از فعالیت‌های کانونی انجام گرفت.

کانون پرورش فکری گلستان به استقبال پاییز می‌رود

مدیرکل کانون با اشاره به اینکه امسال تمامی کارگاه های تعریف‌شده ویژه فصل تابستان برگزار شد، بیان کرد: برای بهره‌مندی بیشتر کودکان و نوجوانان در شهر گرگان، مرکز فرهنگی هنری شماره یک و مجتمع فرهنگی هنری بصورت دوشیفت و بعضا سه شیفت فعالیت داشت که خوشبختانه استقبال بسیار خوب بود، در حال حاضر کلاس‌های تابستانه به انتها رسیده و در مرحله ارزشیابی قرار داریم.

غیناقی از برنامه ریزی برای برپایی کارگاه های ویژه فصل پاییز خبر داد و ابراز کرد: اجرای برنامه در مناسبت‌های مختلف مانند هفته ملی کودک، هفته کتاب، روز دانش‌آموز، روز نوجوان، هفته‌ پژوهش، جشنواره قصه‌گویی و ... از دیگر برنامه‌های ما در فصل پاییز خواهد بود.

او به فعالیت باشگاه‌های مختلف در کانون اشاره کرد و توضیح داد: همه باشگاه‌های ما اعم از قصه‌گویی، نجوم، عکاسی، محیط زیست، شعر، نمایش، داستان و .... در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات در فصل پیش‌رو هستند.

گفتنی‌است در حال حاضر ۱۸ مرکز ثابت و ۶ کتابخانه سیار روستایی، ۳ مرکز فراگیر و ۲ مرکز پستی در استان گلستان در حال ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =