سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود

پنجمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان هم‌زمان با آغاز نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون،  این سمینار تخصصی از سوی مرکز ملی اسیتژ ایران  روز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن غدیر  مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

فراخوان پنجمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان با عنوان «ضرورت تولید و توسعه تئاتر برای نوجوان» دی سال ۱۴۰۲ از سوی مرکز ملی اسیتژ ایران منتشر شد.

بر همین اساس آثار رسیده از سوی داوران این رویداد علمی متشکل از: قطب‌الدین صادقی، زهرا خیالی‌صبری و شیوا مسعودی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از میان ۱۵ مقاله رسیده، شش مقاله برای ارایه انتخاب و از صاحبان آثار برای حضور در این سمینار دعوت شد.

 در عین‌حال قرار است در این رویداد علمی که هم‌زمان با نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود به سه مقاله برتر از نگاه داوران جوایزی اهدا  و تمامی آثار رسیده نیز در در قالب کتاب منتشر شود.

نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله تهران برگزار می‌شود.

سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =