اعضای کودک و نوجوان بافقی به موزه سنگ و معدن رفتند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف افزایش اهمیت سنگ به عنوان عنصری اساسی در نجات انسان‌ها در طول تاریخ برای مخاطبان خود، اقدام به برگزاری اردوهای علمی_تفریحی، بازدیدها، فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ و همزمان با روز جمع‌آوری سنگ، مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق، برنامه بازدید اعضای کودک و نوجوان را از موزه سنگ و معدن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق اجرا کرد.

این بازدید که در راستای اجرای تقویم علمی تابستان ستاد کانون و با همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق صورت گرفت؛ با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان از اهمیت سنگ به عنوان عنصری اساسی در نجات انسان‌ها در طول تاریخ برگزار شد و اعضاء با شناسایی وتاریخچه شرکت سنگ آهن و مراحل استخراج سنگ، انواع سنگ آشنا و انواع سنگهای معدنی را مشاهده نمودند.

 اعضای کودک و نوجوان بافقی به موزه سنگ و معدن رفتند

در ادامه اعضای کودک و نوجوان با جمع‌آوری سنگ‌های مختلف به مرکز فرهنگی هنری کانون برگشته و در فعالیت‌های کاردستی و نقاشی اقدامات خلاقانه‌ای را انجام دادند. از دیگر برنامه‌های این روز معرفی کتاب "سنگ‍ها" و "سنگ و رنگ" بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =