کد خبر: 344952
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
مراسم پایانی طرح مانا در مرکز داران

مراسم اختتامیه "مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران"درکاهش آسیب های اجتماعی (طرح مانا) در مرکز داران با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری،برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مراسم اختتامیه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (طرح مانا) با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در مرکز داران با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی ،رئیس بهزیستی، مسوولان شهری ،خانواده ها و اعضای نوجوان برگزار گردید .

مر کز فرهنگی هنری داران با هدف نوجوان محوری و بررسی آسیب های اجتماعی ،چالش ها و تهدیدات دوره نوجوانی و تبدیل آنها به فرصت، کارگاه های دوره ای را از اول تابستان برگزار نمود و نوجوانانی که در این طرح فعال بودند تاثیرات مثبت آن را در زندگی خود احساس کردند.

آشنایی با هدف‌ها و مراحل طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان، مرور تجربه‌های کار مشارکتی، آشنایی با زنجیره مشارکت و اصول و شرایط کار گروهی بخشی از مواردی بود که در این کارگاه ها بیان شد.

آشنایی با مشکلات خاص اجتماعی در محیط، اولویت‌بندی مسائل و مشکلات نوجوانان، تحلیل و ریشه یابی چالش‌های موجود، شیوه‌های برنامه ریزی گروهی و برنامه ریزی برای حمایت‌یابی، از دیگر سرفصل‌هایی است که در این کارگاه‌ها به آن پرداخته شده بود.

از ویژگی‌های اجرای این طرح برای اعضا، بهره گیری از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است ، که هم ظرفیت فعالیت‌ها را نشان می دهد و هم یادگیری این مبانی را برای حاضران آسان‌تر می کند . 

طرح مانا با مشارکت کانون پرورش فکری، بهزیستی و همیاران سلامت آوای فریدن با حضور ۳۰ نفر از دختران نوجوان کانونی برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =