مدیرعامل کانون پرورش فکری  از انجمن نجوم  کانون ساری تقدیر کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری به پاس مشارکت فعال انجمن نجوم مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری در پویش بین المللی سیارک‌ها از این کانون قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، گفتنی است: پویش جستجوی سیارک توسط موسسه همکاری بین المللی جستجوی نجومIASC  و دانشگاه هاردین سیمونز با همکاری رصدخانه پن استارز و با حمایت بخش علوم شهروندی سازمان فضایی ناسا برگزار می‌شود و هر ساله بیش از ۵۰۰ گروه داوطلب از ۸۰ کشور دنیا در این برنامه شرکت می‌کند.
در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری مجله نجوم، فرصتی را فراهم آورد تا نوجوانان علاقه مند به نجوم بتوانند بدون اینکه ابزار تخصصی در اختیار داشته باشند تنها با سیستم کامپیوتر و اینترنت در این پویش شرکت کنند. 
در این پویش که از ۱۰مرداد ماه لغایت۵ شهریور ۱۴۰۳ برگزار گردید، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میزبان۱۰ گروه کانونی از ۹ استان کشور، شامل ۳۷نفر از مربیان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که حضور مربی نجوم و اعضای انجمن نجوم مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری در این رویداد جهانی قابل توجه بود که مورد تقدیر مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور واقع شد. 


در عین حال با توجه به شعار هفته جهانی نجوم «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که مرجعیت نجوم کشور در حوزه کودکان و نوجوانان را دارد، در این مدت درهای مراکز خود در تمام استان‌ها را به روی علاقه‌مندان به نجوم گشود.
برهمین اساس به نقل از انجمن نجوم ایران نرخ مشارکت کانون در بین تمامی دستگاه‌های دولتی، خصوصی و عمومی ۷۷ درصد بوده که این آمار در تاریخ تشکیل نجوم آماتوری ایران بی سابقه است که بر همین اساس حامد علامتی مدیرعامل کانون طی لوح سپاسی از مراکز و اعضای فعال نجوم کانون تقدیر کرد. 

مدیرعامل کانون پرورش فکری  از انجمن نجوم  کانون ساری تقدیر کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری  از انجمن نجوم  کانون ساری تقدیر کرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری  از انجمن نجوم  کانون ساری تقدیر کرد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =