کارگاه «نمایش خلاق» ویژه مربیان جشنواره هنرهای نمایشی کانون

کارگاه «نمایش خلاق» ویژه مربیان منتخب بخش «نمایش خلاق» نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون از سوی جمال میرجعفری در روزهای سوم و پایانی این رویداد هنری برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جمال میرجعفری مدرس و مربی بازی‌های نمایشی و نمایش خلاق است و در این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی داوری بخش «نمایش خلاق» را برعهده دارد.

براساس این خبر، این کارگاه ویژه مربیان منتخب بخش «نمایش خلاق» جشنواره هنرهای نمایشی، در سه نوبت روزهای پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۸ تا  ۱۴:۳۰ و روز جمعه ۳۰ شهریور ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در نگارخانه آفتاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

هم‌چنین در روز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ و سومین روز از برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی، کارگاه‌های «راه رفتن در فضای خالی» از سوی محمد عسگری ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ برای ۱۶ نفر از اعضای کانون استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان و کردستان و ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ برای ۱۵ نفر از اعضای کانون استان‌ مرکزی و «تئاتر به درد چه کسی می‌خورد؟» ازسوی مهدی فرشیدی‌سپهر ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برای ۲۳ نفر از اعضای کانون استان‌های قزوین و خراسان رضوی و ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ برای ۲۲ نفر از اعضای کانون استان‌های کرمان و زنجان در محل کارگاه‌های هنری مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

توجه به مفهوم خانواده و اهمیت آن، توجه به نامداران دینی، ملی و اسطوره‌ای با پررنگ کردن شخصیت‌های آنان در نمایش‌ها، توجه به ایجاد امیدآفرینی در تولید نمایش، توجه به داستان‌هایی با موضوع‌های محیط زیست، طنز، سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی، توجه به نمایش‌های آیینی و سنتی، توجه به استفاده از کتاب‌های چاپ شده در کانون، توجه به خلق زاویه دید جدید در تولید آثار نمایشی و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران رویکردهای ارزش‌گذاری نمایش‌ها در این جشنواره است.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =