برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه اعضای کانون در جشنواره هنرهای نمایشی

هم‌زمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کارگاه‌های تخصصی با حضور استادان حوزه نمایش میزبان اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه‌ها ویژه اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در این جشنواره شرکت کردند.

براساس این خبر در روز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ و سومین روز از برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی، کارگاه‌های «راه رفتن در فضای خالی» از سوی محمد عسگری ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ برای ۱۶ نفر از اعضای کانون استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان و کردستان و ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ برای ۱۵ نفر از اعضای کانون استان‌ مرکزی و «تئاتر به درد چه کسی می‌خورد؟» ازسوی مهدی فرشیدی‌سپهر ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ برای ۲۳ نفر از اعضای کانون استان‌های قزوین و خراسان رضوی و ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ برای ۲۲ نفر از اعضای کانون استان‌های کرمان و زنجان در محل کارگاه‌های هنری مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر کارگاه‌های تخصصی «این منم در آینه» از سوی حسین حق‌پناه برای اعضای کانون استان‌های تهران، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری، «بازیگری» از سوی فاطمه امینی برای اعضای کانون استان‌های سیستان و بلوجستان، قم و اردبیل، «بداهه‌پردازی در تئاتر» از سوی جمال میرجعفری برای اعضای استان‌های اردبیل و قزوین، کارگاه «بیان» از سوی احسان مهدی برای اعضای کانون استان‌های مرکزی و کردستان نیز روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریور هم‌زمان با روزهای اول و دوم جشنواره هنرهای نمایشی کانون برگزار شده است.

اجرای نمایش و برنامه‌های جشنواره در روز سوم به پایان می‌رسد اما آیین پایانی جشنواره قرار است عصر روز جمعه ۳۰ شهریور در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار شود.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =