سومین کاروان تجهیز و شاداب‌سازی مراکز فرهنگی هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد

در راستای بهسازی و شاداب سازی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز گچساران ، باشت و دهدشت تجهیز شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: با توجه به شرایط نامناسب میزهای کودک مرکز فرهنگی هنری باشت و رعایت مسایل ایمنی، تدبیری اندیشیده شد تا برای رفع این مشکل اقدام شود و همچنین برای این وسایل ورزشی نیز تهیه شد. 

سلیمان شهبازی  با بیان اینکه پرداختن به پرورش فکر و تقویت هویت ملی و دینی در کودکان یک ضرورت است، بیان داشت: برای اعضای کودک و نوجوان این شهرستان کانون محل امن و مناسبی است که استعدادهای سرشار آنان را به مرز شکوفایی برساند.

و در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سومین کاروان تجهیز و شاداب سازی مراکز فرهنگی هنری ، وسایل ورزشی به مرکز شماره ۲  گچساران و همچنین تجهیزات سالن نمایش( سینما کودک) به مرکز فرهنگی هنری شماره یک این شهرستان اهدا شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای شاداب سازی مرکز فرهنگی هنری دهدشت نیز وسایل ورزشی برای بازی کودکان و نوجوانان این مرکز اهدا گردید. 

گفتنی است : این سومین کاروان شاداب سازی مراکز فرهنگی هنری بوده و این نهضت و خدمت به کودکان و نوجوانان نیز ادامه دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =