کارنما (کاتالوگ) نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون منتشر شد

هم‌زمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کارنما (کاتالوگ) این جشنواره منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارنما (کاتالوگ) با اشاره به شعار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی «این صحنه خانه ماست» به معرفی مراحل و فرآیند برگزاری جشنواره می‌پردازد.

براساس این کارنما (کاتالوگ) ۵۳۰ اثر نمایشی از سراسر کشور به جشنواره رسیده است که از این تعداد ۱۷ اثر برای شرکت در مرحله ملی و کشوری انتخاب شدند.

در بخشی دیگر داوران حاضر در جشنواره معرفی شدند و در ادامه علاوه بر معرفی آثار شرکت‌کننده در جشنواره، زمان و مکان اجرای هر نمایش در روزهای برگزاری جشنواره اعلام شده است.

همچنین معرفی کوتاهی شامل خلاصه داستان و اسامی عوامل نمایش‌های حاضر در جشنواره در این کارنما (کاتالوگ) دیده می‌شود.

معرفی کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی جشنواره نیز از دیگر بخش‌های کارنما (کاتالوگ) نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی است.

آیین پایانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

کاتالوگ نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

کارنما (کاتالوگ) نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =