نمایش «کدو قلقله زن» در سومین روز جشنواره به روی صحنه می رود

در رقابت با آثار راه‌یافته به مرحله پایانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری، نمایش «کدو قلقله زن» از کانون استان اردبیل عصر روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زهرا محیطی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون خلخال و کارگردان نمایش کدو قلقله زن در گفتگو با روابط عمومی کانون اردبیل گفت: مرحله پایانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری با شعار «این صحنه خانه ماست» با رقابت ۱۵ اثر راه‌یافته به این مرحله از ۲۷ شهریورماه آغازشده و تا ۳۰ ام همین ماه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه به این مرحله از رقابت گروه‌هایی به صورت آزاد و خارج از مراکز کانون نیز راه‌یافته‌اند، اظهار داشت: برگزاری این رویداد هنری فرصتی است تا از تجربیات متفاوت گروه‌ها برای توسعه فعالیت هنرهای نمایشی در مراکز بهره بگیریم.

محیطی با ابراز خوشحالی از حضور در این دوره از جشنواره بیان داشت: تمرینات خوبی را با اعضای گروه پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با اجرای خوب و پرانرژی نماینده شایسته‌ای برای استان اردبیل باشیم.

نمایش «کدو قلقله زن» در سومین روز جشنواره به روی صحنه می رود

وی افزود: نمایش کدو قلقله زن به صورت عروسکی تولید شده است و عصر روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه در سالن گلستان از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ طی دو نوبت اجرا، به روی صحنه خواهد رفت.

مربی مسئول کانون خلخال تصریح کرد: هم‌زمان با نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کارگاه‌های تخصصی با حضور استادان حوزه نمایش برگزار می‌شود که اعضای مراکز برای دانش‌افزایی و کسب مهارت و اطلاعات لازم در این کارگاه‌ها مشارکتی فعال دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =