کد خبر: 345104
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
پیام مدیرکل کانون مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس

حامد فاضلی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بر انتقال مفاهیم آن به نسل کودک و نوجوان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،  وی در این پیام آورده است: 


هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
یاد و خاطره رشادت ها و شجاعت های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و منطبق بر فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ «زنده نگهداشتن یاد شهیدان، کمتر از شهادت نیست»، بر این عهد خواهیم بود که همیشه نام و یاد آنان را زنده نگه داریم. 
کانون پرورش فکری بر این باور است که انتقال مفاهیم و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس از عمده کارهای مهم حوزه تربیتی است که می‌بایست به روش‌های خلاقانه و هنرمندانه به نسل نو منتقل شود. 
برهمین اساس تلاش می‌شود هر ساله ضمن برنامه ریزی و انجام فعالیت‌های مهم و کارشناسی شده در حوزه ایثار و شهادت زمینه‌ی آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس به صورت فعالانه‌تری در سراسر مراکز فرهنگی هنری این کانون انجام پذیرد. 
نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حریم ولایت و امنیت و شهدای سلامت همواره در نام و یاد مردم وطن خواهد بود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =