اهدای کارت "کانون یاران" توسط مدیر عامل کانون

کارت عضویت "کانون یاران" آموزشگاه دخترانه قمر بنی هاشم شهر اراک توسط مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در آئین بازگشایی مدارس اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، حامد علامتی معاون وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳ در آئین بازگشایی مدارس در آموزشگاه دخترانه شاهد قمربنی‌هاشم(ع) اراک که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مدیرکل کانون، مدیرکل آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان استان مرکزی برگزار شد به  دانش آموزان "کانون یاران" این مدرسه کارت عضویت اهدا کرد .

اعطای کارت کانون یاران توسط مدیر عامل کانون

مدیرعامل کانون به‌ عنوان نماینده وزیر آموزش و پرورش در این مراسم حضور داشت ضمن تاکید بر ارتباط کانون با مدارس از همان ابتدای سال جدید گفت: دانش‌آموزان به عنوان «کانون‌یار» حلقه ارتباط میان کانون و مدرسه هستند.

وی افزود: «کانون‌یاران» به عنوان یک فعال فرهنگی در مدارس ضمن نقش‌آفرینی فرهنگی وظیفه تشویق هم‌کلاسی‌های خود به حضور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون و اطلاع‌رسانی درباره کلاس‌ها و فعالیت های کانون را بر عهده دارد .

اعطای کارت کانون یاران توسط مدیر عامل کانون

علامتی اظهار داشت: با توجه به رویکردهای نوجوان محوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقویت و پشتیبانی از کانون یاران در دستور کار مربیان مراکز کانون قرار دارد تا به عنوان یک سرمایه‌های فرهنگی و نماینده کانون پرورش فکری مدارس نیز از ظرفیت آنها بهرمند می شوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =