پیام مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته وحدت و دفاع مقدس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفته وحدت و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان پیام تبریکی به مناسبت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:
نام نورانی پیامبر مهربانی‌ها، همواره نمادی از همدلی و وحدت در میان مسلمانان سراسر جهان بوده و مادامی که پیروان این دین شریف به سیره‌ی پیامبر رجوع کنند اختلاف رنگ می‌بازد.
سال‌هاست در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های خلاق و وحدت آفرین تلاش می‌شود تا این ارزش‌ها در دل کودکان و نوجوانان نهادینه شود و اینگونه است که مراکز فرهنگی‌هنری کانون،  نماد عملی وحدت و همدلی شده‌اند که در آن اعضا، با وجود تفاوت‌های فرهنگی و مذهبی به یکدیگر احترام می‌گذارند و در انجام فعالیت‌ها با هم همراه هستند.
هفته دفاع مقدس، نیز، همیشه یادآور حماسه آفرینی رزمندگانی است که برای دفاع از کیان این مرز و بوم و انقلاب اسلامی، جان شیرین خود را فدا کردند.
این هفته فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر که با ایثارگری خود، الگویی ماندگار برای همه نسل‌ها شدند. آنانی که با ایمان در برابر گروه دشمنان ایستادند و پیروزی را برای همه‌ی ما به ارمغان آوردند و پایه گذار فرهنگ ایثار و شهادت شدند.
انتقال این فرهنگ غنی به نسل آینده ساز کشور، رسالتی است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همواره مورد توجه جدی بوده و ما متعهدیم که ارزش‌های دفاع مقدس را به کودکان و نوجوانان منتقل کنیم تا آنان بدانند که امنیت و آرامش امروز ما مدیون رشادت‌های این عزیزان است.
اینجانب هفته وحدت و هفته دفاع مقدس را، از سوی خود، همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تبریک می‌گویم و امید راسخ دارم با وجود این دو نماد بزرگ دینی و ملی، هیچگاه دشمنان نمی‌توانند برنامه‌های خود را محقق کنند.
محمدرضا سالاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =