برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی

حامد علامتی معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی یکی از شاخصه‌های پیشرفت یک جامعه را سرمایه‌گذاری بر روی بچه‌ها دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، شورای آموزش و پرورش استان مرکزی به ریاست حامد علامتی معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون استان ،حسین مولوی مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.

برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی

در ابتدای این نشست مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی ضمن خیر مقدم به نماینده وزیر و قدر دانی از حضور ارزشمند ایشان در استان و در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به بحث سازماندهی نیروی انسانی ،توزیع کتب درسی ،طرح معین برای بازدید از مناطق و نواحی جهت پروژه مهر و بازگشایی مدارس و درآمد اختصاصی استان ،نمایی از استان را ارایه داد و در ادامه معاونین موانع و مشکلات موجود با نماینده وزیر در میان گذاشتند .

علامتی نماینده وزیر تلاش آموزش و پرورش استان در برگزاری توام با آرامش آیین آغاز سال تحصیلی را ستود و تاکید وزیر بر بحث نماز را یادآور شد و گفت: استانها باید در بحث نماز پیشرو باشند و معاونت پرورشی باید نقش آفرینی کند و دیگر معاونین نیز حمایت کنند همچنین بخش صبحگاهی تحت هر شرایطی در مدارس ایجاد شود و معاونین آموزشی و عوامل اجرایی مدرسه باید در اجرای صبحگاهی جدی باشند زیرا بار تربیتی بالایی در بین دانش آموزان به همراه دارد .

برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن تاکید بر تعامل مدارس با مراکز کانون اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های پیشرفت یک جامعه سرمایه‌گذاری بر روی بچه‌ها است چرا که سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان مهم‌تر از حوزه بزرگسالان است.

علامتی افزود: حال آموزش و پرورش استان مرکزی خوب است چون امسال در استان مرکزی کلاسی که برای آن معلم تامین نشده باشد نداریم همچنین با همت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی شاهد افزایش چشمگیر درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان مرکزی بودیم در بحث سازماندهی نیروی انسانی و توزیع کتب درسی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و این استان مهر آرامی را آغاز کرده است.

در پایان این نشست در حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تفاهم نامه همکاری کانون استان مرکزی با آموزش و پرورش استان جهت حضور دانش آموزان تربیت  کودک در مراکز کانون استان مرکزی امضا شد .

برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =