مراکز فرهنگی هنری کهگیلویه و بویراحمد با جذب اعتبار جدیدی بالغ بر پنج میلیارد ریال تجهیز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز مراکز فرهنگی هنری و کانون زبان ایران با جذب اعتباری جدید بالغ بر پنج میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد سلیمان شهبازی از تجهیز مراکز فرهنگی و هنری استان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال خبرداد و اظهار کرد: اقدامات عمرانی صورت گرفته در حوزه تجهیز و شاداب‌سازی شامل بخش‌های مختلفی است که این اعتبار توسط دستگاه‌های مختلف جذب و تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری انجام پذیرفت. 

وی تصریح کرد: این اعتبار هزینه شده شامل شاداب سازی ، خرید ملزومات ( میز و صندلی) تعمیر و تجهیز ، رنگ آمیزی و ... است.

شهبازی به تاثیر محیط شاد بر خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: نشاط و شادابی در محیط های فرهنگی و آموزشی باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی کودک و نوجوان در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: تلاش می‌کنیم شاداب‌سازی و تجهیز مراکز درخور و شأن کودکان و نوجوانان باشد و خانواده‌ها مراکز ما را محل امنی برای فرزندان خود تلقی کنند.

وی ادامه داد: زندگی با شادی و نشاط معنا پیدا می‌کند و در پرتو آن کودک و نوجوان به ویژه در دوران نوجوانی می‌توانند پله‌های ترقی را بپیمایند و جامعه زنده و پویا جامعه‌ای است که عناصر شادی‌آفرین در آن فراوان باشد.‏

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان اظهار داشت: نهضت شاداب سازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان ادامه دارد. 

مراکز فرهنگی هنری کهگیلویه و بویراحمد با جذب اعتباری جدید بالغ بر پنج میلیارد ریال تجهیز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =