بازدید مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ اراک

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با آغاز سال تحصیلی از اقدامات انجام شده در زمینه شاداب سازی و مشارکت حلقه‌های میانی مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ اراک بازدید کرد .

گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی؛ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ و شروع فصل پاییز در مرکز شماره سه اراک با حضور و بازدید حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان همراه شد.

در حالیکه مرکز شماره ۳ اراک میزبان مدیر و معاون پرورشی و دانش آموزان مدرسه شهید فهمیده بود با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنگ آغاز سال تحصیلی در کانون رنگ و بوی دیگر گرفت.

بازدید مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ اراک

 مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره سه اراک در جریان اقدامات انجام شده در زمینه شاداب سازی و مشارکت حلقه‌های میانی در این مرکز قرار گرفت .

احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی در راستای عملیات شاداب سازی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و تعمیر و تجهیز انجام‌ شده در مرکز شماره ۳ کانون اراک گفت:عملیات شاداب این مرکز همزمان با تمام مراکز استان از ابتدای سال آغاز شده بود با انجام رنگ آمیزی  به پایان خود رسید با این تفاوت که هزینه شاداب سازی این مرکز توسط خیرین و موسسین این مرکز در راستای مردمی سازی و مشارکت حلقه‌های میانی صورت گرفت .

بازدید مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ اراک

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده در جهت شاداب سازی مرکز شماره سه اراک می توان به  بهسازی محوطه و سرویس بهداشتی ، تعویض درب کارگاه ها، رنگ آمیزی ساختمان و فضای بیرونی، تعویض پنجره ها و تقویت روشنایی و تعویض تابلوی سردرب مرکز اشاره کرد.

منصوری یادآور شد: از طریق حلقه‌های میانی و خیرین در مرکز شماره سه اراک ،حدود یک میلیارد ریال جهت بهسازی کمک شد و برهمین اساس جهت قدردانی از خیرین این مرکز در جشن بزم اندرون از موسسین و خیرین تجلیل شد .

بازدید مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =