مدیرکل کانون استان اردبیل از دو خانواده ایثارگر دیدار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل دو خانواده ایثارگر از مقام شامخ شهدا، جانبازان و آزادگان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس عصر روز چهارشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۳ با خانواده شهید اکبر فتحی و جانباز و آزاده سرافراز امامعلی نیرومند دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، افتخار و مایه عزتمندی کشور هستند، ‏گفت: دیدار و گفتگو با ایثارگران، جانبازان و یادگاران شهدا برای خدمتگزاران میهن اسلامی مایه افتخار و نصیحت آنان برای خدمتی صادقانه انگیزه‌بخش است.

ملک‌زاده فرد اقتدار و سربلندی امروز کشور را مرهون فداکاری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های ایثارگران و رزمندگان عنوان کرد و اظهار داشت: ما برای ادامه مسیر سربلندی کشور میراث دار خون شهدا هستیم و در این مسیر وظیفه‌ای سنگین برعهده داریم.

مدیرکل کانون استان افزود: جانبازان و آزادگان آموزگاران مکتب ایثار و شهادت هستند و درس‌آموزی در این مکتب نیاز امروز جامعه است.

مدیرکل کانون استان اردبیل از دو خانواده ایثارگر دیدار کرد

وی گرامیداشت یاد و نام شهدا و تکریم از جانبازان و ایثارگران و معرفی آن‌ها به نسل‌های کودک و نوجوان را امری ضروری دانست و گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از اهداف مهم برنامه‌های کانون پرورش فکری استان است و در این راستا ضمن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف، آثار فرهنگی، هنری و ادبی ارزشمندی نیز از سوی اعضا و مربیان کانون تولید و منتشرشده است.

گفتنی است، در این دیدار که سید خلیل حسینی و داریوش علومی معاونان اداری مالی و فرهنگی کانون و مهدیه علیقلیزاده و مهدی جاوید کارشناسان آفرینش‌های ادبی و روابط عمومی اداره کل کانون استان نیز حضور داشتند، با اهدای هدیه و لوح تقدیری به رسم یادبود از فرزند شهید اکبر فتحی و همچنین امامعلی نیرومند جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس خانواده تجلیل به عمل آمد‎.‎

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =