کد خبر: 345390
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
یادبود شهید محمود نصرتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون گرمی

برنامه‌های چهارمین و پنجمین روز از هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گرمی با یادبود شهید محمود نصرتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، برنامه‌های چهارمین و پنجمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی پسرانه آرمان و دخترانه تربیت در مرکز فرهنگی هنری کانون گرمی برگزار شد.

پروین قلیزاده سرپرست مرکز در این خصوص گفت: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس مرکز تحت عنوان یاد یاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود نصرتی اجرا شد.

وی با بیان اینکه آشنایی با رزمندگان و ایثارگران عرصه دفاع از کشور از اهداف برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس است، اظهار داشت: در همین مبنا با دعوت از خواهر شهید نوجوان محمود نصرتی، بخش‌هایی از زندگی این شهید والامقام برای دانش آموزان حاضر در برنامه معرفی شده و با نقل خاطراتی، خصوصیات اخلاقی و رفتاری ایشان بیان شد.

قلیزاده افزود: برپایی نمایشگاه عکس هشت سال دفاع مقدس، معرفی و روخوانی کتاب «چهلمین نفر»، نوشته‌ی اصغر فکور با مروری بر زندگی شهید مجید بقایی و اجرای فعالیت کارت‌پستال سازی از فعالیت‌های اجراشده در این مناسبت بود.

یادبود شهید محمود نصرتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون گرمی

وی خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضمن معرفی رویدادهایی از هشت سال جنگ تحمیلی، داستان «نارنج خاتون» برای اعضا قصه‌گویی شده و ضمن اهدای جایزه به برگزیدگان کارت‌پستال سازی، از خواهر شهید محمود نصرتی نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =