زندگینامه شهید نوجوان «بهمن نعمتی هوشیار» در مرکز شماره  ۴ کانون اردبیل مرور شد

در ششمین روز از هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۳، زندگینامه شهید نوجوان بهمن نعمتی هوشیار با خاطره گویی خواهر این شهید والامقام در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل مرور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با حضور و خاطره گویی خواهر شهید نوجوان « بهمن نعمتی هوشیار » در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۴ کانون اردبیل برگزار شد.

در این برنامه که با حضور ۲۵ نفر از اعضای مرکز  و باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان با رشادت‌ها و آرمانه‌ای شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شد ، خواهر شهید بهمنی هوشیار خاطرات شیرین دوران کودکی و دوران اعزام این شهید به جبهه‌های حق علیه باطل را برای حاضران نقل کرد و اعضا و مربیان نیز با ذکر صلوات و نثار فاتحه به روح تمامی شهیدان راه اسلام ، یاد و خاطرات این بزرگ‌مردان را گرامی داشتند.

زندگینامه شهید نوجوان بهمن نعمتی هوشیار در مرکز شماره  ۴ کانون اردبیل مرور شد

همچنین در طول هفته‌ی گرامیداشت دفاع مقدس فعالیت‌های فرهنگی ، هنری و ادبی متنوعی همچون قصه‌گویی با عنوان « دو بال » ، پخش فیلم سینمایی « یدو » ، شعرخوانی از کتاب شعر « صدای بال لک‌لک‌ها » ، برپایی نمایشگاه عکس ، معرفی کتاب  « گردان قاطرچی‌ها » و پخش نماهنگ‌های دفاع مقدس در این مرکز اجرا شد.

شایان‌ذکر است، ، برگزاری کارگاه‌های هنری و ادبی خوشنویسی و نوشتن خلاق از دیگر فعالیت‌های اجراشده در این مناسب بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =