فعالیت‌های فرهنگی مربیان مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد در مدرسه شهید میرزایی اجرا شد

مربیان مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان پارس‌آباد با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هفته دفاع مقدس را در مدرسه ابتدایی شهید اکبر میرزایی این شهر گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، باب اله عزیزپور مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد گفت: در نکوداشت هفته دفاع مقدس، مربیان مرکز روز چهارشنبه چهارم مهرماه با حضور در مدرسه ابتدایی شهید اکبر میرزایی، با معرفی این مناسبت، یاد و خاطره شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

وی ادامه داد: برای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با شهدای والامقام و الگو گرفتن از ایثارگران که سربلندی و اقتدار کشور را مدیون آن‌ها هستیم، شخصیت شهید نوجوان محمدعلی برزگر برای دانش آموزان معرفی‌شده و قسمتی از وصیت‌نامه آن شهید بزرگوار قرائت شد.

این مسئول مرکز تصریح کرد: در برنامه این روز کتاب‌های «حلزون من گمشده و آزاده» با موضوع دفاع مقدس معرفی و روخوانی شده و نقاشی و نوشتن نامه به شهدا هم از دیگر فعالیت‌های اجراشده در این روز بود.

فعالیت‌های فرهنگی مربیان مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد در مدرسه شهید میرزایی اجرا شد

وی اظهار داشت: در پایان برنامه، مربیان مرکز ضمن معرفی فعالیت‌های عمومی و کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی مرکز، از دانش آموزان این آموزشگاه برای عضویت در کانون دعوت به عمل آوردند.

عزیزپور خاطرنشان کرد: در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه عکسی هم برای بازدید اعضا، اولیا و دیگر مراجعه‌کنندگان در مرکز دایر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =