کد خبر: 345466
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
بازدید 14
«یک لقمه کتاب» طرح کتابال کانون راور

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راور با طرح «یک لقمه کتاب» در رویداد کشوری کتابال شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، آیناز احمدی، الهه رحیمی پور، ریحانه محمودی اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راور با تسهیل‌گری تابنده نخعی مربی فرهنگی طرح «یک لقمه کتاب» را برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در تابستان ۱۴۰۳ اجرا کردند.

بنابر این خبر، در طرح «یک لقمه کتاب» گروه سه نفره دختران نوجوان راور ابتدا قسمت‌هایی از کتاب‌های  جذاب کتاب‌خانه را جدا و با اسم نویسنده و کتاب جمع‌آوری کردند.

مکان مناسب برای پخش این معرفی کتاب‌ها از سوی مروجان کتاب کانون راور «نانوایی» انتخاب شد.

این در حالی است، نامه‌هایی به شکل نان تهیه شد و معرفی کتاب‌های پشت قرص نان‌های چسبانده شدند. معرفی کتاب‌ها همراه با نان گندم به مشتری‌های نانوایی تحویل داده شد و سر سفره خانواده‌ها لقمه‌ای از کتاب هم نشست.

رویداد ملی کتاب‌بال تجربه داوطلبانه‌ای است که از سوی «جمعیت دختران ایران» هر تابستان برای دختران سراسر کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با اجرای ایده‌های جذاب چالش و مسئله را به صورت گروهی حل کنند.  داوری گروه‌ها هم بر اساس گزارش و مستندی که از مراحل کار ساختند و بارگذاری کردند انجام می‌شود.

تابستان ۱۴۰۳ این رویداد با ترویج کتاب و کتاب‌خوانی فراخوان داده است و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم در قالب ۱۶ گروه در این رویداد ملی شرکت کردند.

«یک لقمه کتاب» طرح کتابال کانون راور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =