امضای تفاهم‌نامه همکاری ادارات کل کانون و استاندارد استان بوشهر

ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استاندارد استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری مشترک به‌منظور بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های متقابل برای گسترش ارایه خدمات فرهنگی،‌ هنری، اجتماعی و حمایتی درجهت آشنایی نسل کودک و نوجوان با استاندارد و اهمیت آن امضاکردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های متقابل برای گسترش ارایه خدمات فرهنگی،‌ هنری، اجتماعی و حمایتی درجهت آشنایی نسل کودک و نوجوان با استاندارد و اهمیت آن، به‌امضای سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر و محسن مشتاقی، سرپرست اداره کل استاندارد استان ‌رسید.

طی این تفاهم‌نامه همکاری که در ۴ صفحه، ۹ ماده و در ۲ نسخه تهیه و تنظیم‌شده‌است، آشنایی کودکان و نوجوانان و زمینه‌سازی برای کسب مهارت‌های اجتماعی آنها از رهگذر شناخت استاندارد و توجه به آن در زندگی روزمره آنها در دستورکار قراردارد.

برپایه این‌تفاهم‌نامه یک ساله، که اعتبار آن تا تاریخ  ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ تعیین‌شده است، نظارت بر حسن اجرا، معرفی ناظرفنی و محتوایی، از تعهدات طرفین عنوان‌شده‌ و این تفاهم‌نامه در صورت موافقت دو مجموعه قابل‌تمدیدخواهدبود.

این‌درحالی‌است که همکاری و تعامل در مسیرپیش‌برد برنامه‌ها، تولید و ارایه محتوای مرتبط با استاندارد  به کانون در قالب شعار-پیام، پوستر، کلیپ و استفاده ی مربیان در فضای کارگاه های اموزشی جهت ارائه به اعضا و حمایت مالی ( تامین هزینه های تولید محتوا توسط کانون ) و هزینه های برگزاری "جشن کودک و استاندارد"، از تعهدات اداره‌کل استاندارد استان بوشهر در این تفاهم‌نامه همکاری مشترک محسوب‌می‌شود.

گفتنی‌است، این تفاهم‌نامه ۷ مهرماه سال ۱۴۰۳ به‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در دفتر مدیرکل استان به‌امضارسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری ادارات کل کانون و استاندارد استان بوشهر

امضای تفاهم‌نامه همکاری ادارات کل کانون و استاندارد استان بوشهر

امضای تفاهم‌نامه همکاری ادارات کل کانون و استاندارد استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =