نشست مشترک مدیرکل، معاونین و نماینده مربی مسئولان مراکز شیراز با روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

در نشستی مشترک که با حضور مدیرکل، معاونین و نماینده مربی مسئولان مراکز شیراز و روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مسائلی همچون توسعه زیرساخت‌ها، افزایش واحدهای سیار و تجهیز مراکز کانون به منظور ارتقاء خدمات به کودکان و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۷مهر ۱۴۰۳، نشست مشترکی با حضور علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون‌پرورش‌فکری‌کودکان‌ونوجوانان‌ استان‌فارس، معاونین،   نماینده مربیان مسئول مراکز شیراز و روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

در این نشست، مدیرکل کانون بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های کانون در شمال غرب و جنوب شیراز تأکید کرد و خواستار افزایش واحدهای سیار به منظور گسترش خدمات کانون به روستاهای بیشتر شد.

علی خواجه‌نژادیان همچنین به ضرورت احداث یک پردیس بزرگ کودک و نوجوان در شیراز اشاره کرد و گفت: تجهیز مرکز شماره پنج شیراز و افتتاح باغ علم کودک در این مرکز از اولویت‌های مهم ما به شمار می‌رود.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و حقوق همکاران کانونی، خواستار پیگیری این مسائل در مجلس شورای اسلامی شد.

در ادامه، پیشنهاد الحاق بخشی از فضای سبز پارک کودک (قوری) به کانون و واگذاری مدیریت مراسمات و برنامه‌های پارک به کانون نیز مطرح گردید.

در پایان  مدیرکل کانون ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها، و چالش‌های پیش روی مراکز کانون در سطح استان، بر اهمیت توسعه فرهنگی و حمایت از مراکز فرهنگی‌هنری تأکید کرد.

وی همچنین به ظرفیت‌های گسترده این مراکز در جهت ارتقای سطح آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان اشاره و از نماینده مجلس درخواست شد تا با حمایت‌های قانونی و بودجه‌ای لازم، در مسیر تقویت زیرساخت‌های این مراکز همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

 روح‌الله نجابت نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های کانون پرورش فکری در تربیت نسل آینده، به نقش مهم و اساسی مراکز فرهنگی‌هنری در جامعه اشاره و آمادگی خود را برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات از طریق مجاری قانونی اعلام کرد. همچنین بر ضرورت ارتباط نزدیک‌تر میان مراکز فرهنگی و نمایندگان مجلس برای تسهیل روند پیشرفت این حوزه تأکید نمود.

در پایان، جمع‌بندی و پیشنهاداتی جهت ادامه تعاملات و ارتقاء سطح همکاری‌ها مطرح و مورد استقبال طرفین قرار گرفت.

نشست مشترک مدیرکل، معاونین و نماینده مربی مسئولان مراکز شیراز با روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =