آغاز فعالیت کانون مدرسه استان تهران در مرکز دماوند کلید خورد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران آیین بازگشایی فعالیت کانون مدرسه روز سه‌شنبه در مرکز دماوند افتتاح شد.

این ویژه‌برنامه به مناسبت افتتاح فعالیت‌های کانون مدرسه روز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ در مرکز دماوند با حضور یکی از مدارس دخترانه اجرا شد که با اجرای فعالیت‌های هنری و فرهنگی از جمله قصه‌گویی با ابزار، شعرخوانی، رصد خورشید و اهدا کتاب توسط مربیان کانون برای دانش‌آموزان برگزار گردید.

این برنامه با حضور ویدا ملکی معاون فرهنگی کانون استان تهران، محمد فروتن مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دماوند، فاطمه مهرابی عضو شورای شهر دماوند، اکرم حاج‌حسینی کارشناس فرهنگی شهرداری دماوند، زهره ایزدیار مدیریت مدرسه دخترانه صالح و به کوشش مربیان فرهنگی مرکز دماوند زهره حکیمی پازوکی و مرجان اکبری و با حضور دانش‌آموزان پایه سوم مدرسه صالح دماوند برگزارشد.

 در انتها این ویژه‌برنامه با پذیرایی و ثبت عکس یادگاری به پایان رسید.

فعالیت کانون مدرسه باهدف آشنایی دانش‌آموزان با مراکز کانون و کتابخانه‌ها و فعالیت‌های آن و همچنین ایجاد نشاط و شادابی برای دانش‌آموزان صورت پذیرفت. لازم به ذکر است این فعالیت تا پایان سال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۴ در مراکز استان تهران ادامه خواهد داشت.
گزارش تصویری این برنامه: https://www.kanoonnews.ir/photo/345435

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =