پوستر هفته ملی کودک با حضور معاون استاندار در اراک رونمایی شد

پوستر هفته ملی کودک با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ،مدیر کل کانون استان و مسئولین دیگر نهادهای پیوسته با حوزه کودک و اصحاب رسانه با شعار «برای کودکان برای آینده» در اراک رونمایی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، بعد از انتشار پوستر هفته ملی کودک از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «برای کودکان برای آینده» با حضور بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،محمد امین باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ،پروین مفتح زاده مدیر کل دفتر امور زنان وخانواده استانداری ،سید جمال میرصادقی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و مسئولین دیگر نهادهای پیوسته با حوزه کودک و اصحاب رسانه در سالن جلسات معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی روز دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳ رونمایی شد .

پوستر هفته ملی کودک با حضور معاون استاندار در اراک رونمایی شد

در این آیین احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی درباره طراحی این اثر گفت: براساس شعارهایی که نهادهای بالادستی دارند و با واژه «برای» شکل گرفته است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۳ شعار «برای کودکان، برای آینده» در نظر گرفته در پوستر، برگرفته از شعاری است که با عنوان «برای آینده» برای آغاز مدارس در سطح عمومی و تبلیغات شهری، شعار هفته ملی کودک هم نزدیک به این شعار است.

وی افزود: متولی اصلی هفته کودک کانون پرورش فکری و پایه اصلی کار در کانون کتاب است. دانش‌آموزان هم با کتاب و فعالیت‌هایی که در فضاهایی مانند کانون انجام می‌دهند می‌توانند شرایط رشد بهتری در جامعه داشته باشند.

وی علاوه بر درج سیاست‌های کلی کانون در طراحی پوستر هفته ملی کودک نکات دیگری را درطراحی یاد آور شد و گفت: در نمادهای پوستر کتاب، کاردستی و... می‌بینیم که بچه‌ها در خیال خودشان دارند و می‌توانند مراتب بالاتر را به صورت صعودی طی کنند. نماد ماه و پرچم ایران هم که در بالای کار طراحی شده است یعنی این فضای رشد کودکانه باعث رشد و رسیدن به اهداف متعالی‌تر در آینده خواهد شد.

وی با تاکید بر ایجاد گفتمان تحول آفرین در حوزه تعلیم و تربیت گفت: استان مرکزی نیز همزمان با سراسر کشور با یاری استانداری مرکزی، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک، ادارات کل آموزش و پرورش، استاندارد، میراث فرهنگی، فراجا، بهزیستی، ستاد اقامه نماز، حوزه هنری و دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادهای پیوسته با حوزه کودک، هفته ملی کودک را از ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» با اجرای برنامه های متنوع برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =