مسئولان و نهادهای استان در هفته ملی کودک پای کار بیایند

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: مسئولان و نهادها در «هفته ملی کودک» برای هرچه بهتر برگزار شدن آیین بزرگداشت این رویداد، با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی؛ صبح سه شنبه ۱۰ مهر ماه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی استان با محوریت هفته ملی کودک با ریاست حسین‌رضا نخعی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهدی مظهری مدیر کل کانون پرورش فکری با صحبتی از مقام معظم رهبری در دیدار با مربیان کانون سال ۱۳۷۷ شروع کرد: که اگر مسئولان امور فرهنگی کشور بخواهند مساله کودک و نوجوان را آن چنان که هست، مورد اهتمام قرار دهند، من خیال می کنم خیلی ازآنهایی که مسئولند، از ساعت خوابشان هم خواهند زد تا به این مساله بپردازند.

وی ادامه داد:اهمیت هفته ملی کودک بر هیچ یک از ما پوشیده نیست و درخواست کرد،  همه ادارات حاضر در جلسه به عنوان جایگاه کاری و وظیفه اجتماعی‌شان در این هفته به طور ویژه برای کودکان که آینده‌سازان ایران هستند تلاش کنند. مظهری در ادامه به شعار امسال هفته ملی کودک "برای کودکان، برای آینده" و همچنین روزشمار این هفته اشاره کرد.

در ادامه جلسه، نخغی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی نیز ضمن صحبت در خصوص اهمیت دوران کودکی و فلسفه برگزاری این کارگروه جهت برجسته شدن موضوع کودکان، از تمامی مسئولین و دستگاه های اجرایی خواست حساسیت هفته ملی کودک را درک کرده و به صورت جدی و عملیاتی پای کار بیایند.

وی افزود حمایت امروز از کودکان سرمایه گزاری و آینده نگری برای جامعه فردا است.

در پایان انتظارات کانون از مسئولین و نهادی مرتبط مطرح گردید و نمایندگان دستگاه‌ها نیز پیشنهادات و برنامه های هفته‌ملی کودک خود را اعلام نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =