ویژه‌برنامه «ماه، آه و لبخند» در روز همبستگی با کودکان فلسطینی

همزمان با نهم مهرماه روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، مرکز شماره یک شیراز رویداد فرهنگی ادبی و هنری را با عنوان «ماه، آه و لبخند» با مشارکت جمعی از اعضاء، مربیان و خانواده ها برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۹ مهر ۱۴۰۳، ویژه‌برنامه «ماه، آه و لبخند» به مناسبت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برگزار شد.

این رویداد با حضورمحمد هادی ایمانیه استاندار فارس، جمعی از اعضاء والدین و مربیان مراکز شیراز، و جمعی از نوجوانان باشگاه «اوج»، در محل گذر حافظیه اجرا گردید.

در این دیدار ایمانیه ضمن حضور در مراسم همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، از مرکز شماره یک شیراز و آثار هنری که در این رویداد خلق شده بود بازدید و از نزدیک با هنرمندان شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان و مربیان آنها گفتگو کرد.

همچنین وی با حضور در محفل اعضاء باشگاه دختران اوج که جهت گرامیداشت مقام شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برگزار شده بود؛ به گفتگو با مسئولین و اعضاء این باشگاه نشست و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه فرهنگی تربیتی قرار گرفت.
در جریان این گفتگو وی در پاسخ به مطالبه یکی از اعضاء در خصوص لزوم پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: تاریخ ۴۵ ساله انقلاب نشان می‌دهد که ما زیر بار ظلم نمی‌رویم و به موقع پاسخ خواهیم داد. همین پاسخ‌ها موجب شده که اکنون عراق، که زمانی علیه ما بود، یکی از کشورهای جبهه مقاومت باشد.
ایمانیه با تأکید بر همبستگی کشورهای منطقه ادامه داد: امروز سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و حتی کشورهایی که به ظاهر بی‌طرف هستند، در عمق ماجرا کنار ما قرار دارند. مانند سودان، که روزی با ما قطع ارتباط کرده بود و اکنون به جبهه مقاومت پیوسته است. عجله نکنید؛ ان‌شاالله به موقع رژیم صهیونیستی پاسخش را خواهد گرفت.
لازم‌به‌ذکر است؛ اجرای سرود، شعرخوانی اعضا باشگاه‌ادبی‌قاف، مسابقه، و کارگاه های هنری از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این رویداد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =