کد خبر: 345627
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
بازدید 55
برگزاری جلسات حوزه‌ای کانون استان تهران

جلسات حوزه‌ای کانون استان تهران در دو روز متوالی و فضایی صمیمی برگزار شد.

جلسه حوزه‌ای کانون تهران با حضور معاونین، کارشناسان، مسئولین مراکز و با هدف تبیین شیوه‌نامه‌ها و پرسش و پاسخ بین همکاران برگزار شد. در این نشست که با صحبت‌های کارشناس‌مسئول فرهنگی و دبیر جلسه آغازشد، ویدا ملکی معاون فرهنگی استان پس از ابراز تسلیت به مناسبت شهادت رهبر حزب‌الله لبنان سیدحسن نصرالله و بیان دلایل حمایت از مردم مظلوم غزه، به نکاتی درباره شرح وظایف مسئولین مراکز و نحوه برگزاری محتوایی کارگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مسئولین برگزاری بسته‌های فرهنگی و تعریف فعالیت برای کودکان با نیاز ویژه را در دستور کار مراکز قرار دهند. ملکی همچنین بر تشکیل شورای خانواده، شورای نوجوانان و کانون‌یاران در تمام مراکز تاکید کرد.

20241002_141322-1-.jpg
سیدعلی حسینی معاون اداری و مالی استان نیز در رابطه با برگزاری منظم کارگاه‌ها گفت: همکاران پاره‌وقت و تمام‌وقت موظف به تشکیل کارگاه‌های خود طبق ساعات موظفی می‌باشند. حسینی همچنین به بیان مواردی در رابطه به ظوابط ساعات مرخصی، ورود و خروج و بازنشستگی همکاران و همچنین امور عمرانی مربوط به مراکز پرداخت.
در ادامه کارشناسان حوزه‌های فرهنگی، ادبی، هنری، حراست و روابط‌عمومی با همکاران به گفت و گو نشستند و مسئولین مراکز به طرح مشکلات و پیشنهادات خود در رابطه با کتابخانه، اعضا، سامانه‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و سایرموارد با کارشناسان و معاونین اداره پرداختند.
این جلسه در روز نخست از ساعت ۸ تا ۱۶ در مرکز شماره ۲ و ادامه آن روز چهارشنبه و در مرکز ۲۵ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =