یک‌هزار ویژه برنامه در هفته ملی کودک برگزار می‌گردد

در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی برنامه های حوزه کودک در این هفته اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ مهدی مظهری مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه (۱۱ مهر) در نشست خبری به اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته ملی کودک از ۱۴ مهر تا ۲۰ مهرماه با شعار «برای کودکان، برای آینده» برگزار می‌شود که در همین راستا برنامه‌هایی برای اجرا در سطح استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه هر کودکی که درست تربیت شود در واقع قدمی برای ساختن درست آینده است، تصریح کرد: برای کار کودکان همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا نسبت به هفته کودک در سطح جامعه حساسیت ایجاد کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از گرامیداشت هفته ملی کودک با بیش از یک‌هزار عنوان برنامه در مراکز کانون در سطح استان خبر داد و گفت: جشن هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۱۸ مهر ماه همراه با برنامه‌ای متنوع و شاد در محل غرفه‌های فرهنگسرای بیرجند برگزار خواهد شد.

مظهری بیان کرد: کانون فناوری‌های نوین ایران به زودی با تأمین ساختمان مناسب با هدف به‌روزرسانی فعالیت‌های آموزشی کانون پرورش فکری و آموزش فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی به کودکان و نوجوانان در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به ارائه ۶۰ خدمت تخصصی به کودکان در مراکز کانون‌های در سطح استان، خاطرنشان کرد: عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری خراسان جنوبی به‌مناسبت هفته ملی کودک رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر کانون پرورش فکری ۱۹ هزار عضو در استان دارد که ۷۰ درصد آنان کودکان هستند.

مظهری عنوان کرد: ۱۲ مرکز ثابت کانون در خراسان جنوبی داریم که متناظر با بیرجند در همه این مراکز برنامه‌های هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =