اعضای کانون افرادی باذوق و متفاوت هستند

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار و گفتگو با اعضای کانون مراکز شهرستان اردبیل گفت: کودکان و نوجوانان عضو کانون افرادی باذوق و متفاوت هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز سه‌شنبه دهم مهرماه ۱۴۰۳ در جریان سفر خود به استان اردبیل همراه با امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، علی رفیعی مشاور معاونت توسعه و مدیریت منابع، محمدحسین نوروزی رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل، سید خلیل حسینی و داریوش علومی معاونان اداری مالی و فرهنگی کانون استان، از سه مرکز فرهنگی هنری کانون اردبیل بازدید و در دیداری صمیمانه، با اعضا و مربیان گفتگو کردند.

اعضای کانون افرادی باذوق و متفاوت هستند

بر اساس این گزارش، امین کمالوندی در بازدید از مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره سه کانون اردبیل و در گفتگو با اعضا و مربیان مرکز، گفت: معتقدم کودکان و نوجوانانی در کانون فعالیت می‌کنند به لحاظ ذوقی متفاوت‌تر از اعضایی هستند که کانون را نمی‌شناسند و این به سبب حضور مربیانی است که برای آموزش و یاددادن مهارت‌ها با تمام وجودشان تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه ما کانون را دوست داریم و اینکه می‌خواهیم دیگر کودکان و نوجوانان نیز عضو کانون شوند، چون می‌خواهیم آن‌ها نیز مثل شما، متفاوت باشند.

کمالوندی در بیان اهمیت حضور و عضویت در کانون، گفت: بسیاری از هنرمندان و نویسندگان کشور در دهه‌های اخیر عضو کانون بودند.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون بیان داشت: مربیان و همکارانی که در کانون کار می‌کنند سعادتمند هستند، چراکه با پاک‌ترین و معصوم‌ترین موجودات عالم در ارتباط هستند.

اعضای کانون افرادی باذوق و متفاوت هستند

وی با اشاره به فعالیت اعضای نوجوان و کانون یاران در مراکز کانون نیز اظهار داشت: اعضای ارشد با کمک‌رسانی به مربیان، دست اعضای جدید را در اجرای فعالیت‌ها بگیرند.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیئت همراه در این بازدید از نمایشگاه آثار برنامه‌ی شاخص مرکز تحت عنوان «چراغ مطالعه» دیدن کرده و ضمن تماشای شاهنامه‌خوانی دو عضو مرکز در گفتگوی صمیمی با اعضا و مربیان در جریان فعالیت‌ها و نیازمندی‌های مرکز قرار گرفتند.

اعضای کانون افرادی باذوق و متفاوت هستند

بازدید از مرکز الگوی تربیتی و فرهنگی هنری شماره‌۲ و همچنین مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۵ کانون اردبیل از دیگر برنامه‌های بازدید در این روز بود که با ارائه گزارش‌ از سوی مربیان مسئول درخصوص طرح های شاخص و اجرای شاهنامه‌خوانی اعضای دختر و پسر نوجوان همراه شد.

اعضای کانون افرادی باذوق و متفاوت هستند

 خاطرنشان می‌شود، علی رفیعی مشاور معاونت توسعه و مدیریت منابع و محمدحسین نوروزی رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون پرورش فکری در بدو ورود به این استان همراه با سید خلیل حسینی و داریوش علومی معاونان اداری مالی و فرهنگی کانون استان اردبیل به شهرستان نمین سفرکرده و ضمن بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون نمین و دولت‌آباد، با مربیان و اعضای دیدار و گفتگو کرده و در جریان امور این مراکز قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =