نشست صمیمی معاون توسعه کانون با مربیان و کارکنان کانون استان اردبیل برگزار شد

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و هیئت همراه وی با سفر به استان اردبیل، با مربیان و کارشناسان کانون این استان و همچنین کارکنان کانون زبان، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این دیدار که عصر روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ انجام شد، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران گفت: مربیان کانون بهترین نیروهای تربیتی و فرهنگی کشور هستند و بزرگ‌ترین هنرمندان کشور حاصل دسترنج همین مربیان هستند.

وی با بیان اینکه این واگویه نباید باعث غرور و جدایی از محیط جامعه شود، اظهار داشت: امروزه فضای فرهنگی وارد فضای مجازی شده است و در مقابله با دیگرانی که به‌زعم خودشان در این رابطه کار می‌کنند که با هنجارهای جامعه ما همخوانی ندارد، باید در تعامل با دستگاه‌های مسئول از حقوق کانون در راستای خدمت به کودکان و نوجوانان دفاع کرد.

کمالوندی کانون را دستگاه حاکمیتی آموزش غیررسمی در کشور دانست و گفت: بچه‌های ما شایسته بهترین‌ها هستند و برای این منظور در سه محور منابع انسانی، مرکز و محتوا اقدامات جدی برای شاداب سازی در حال انجام است.

نشست صمیمی معاون توسعه کانون با مربیان و کارکنان کانون استان اردبیل برگزار شد

معاون توسعه کانون از چاپ کتاب در هر هشت ساعت خبر داد و افزود: برای جبران ملزومات و نیازمندی‌های اعضا منطبق با مسائل روز تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما برای آینده کانون امیدوار هستیم که چرا مربیان و همکاران ما برای خدمت به بچه‌ها دغدغه‌های فکری و ذهنی خود را کنار گذاشته و با عشق با اعضا فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با اشاره به حل مشکلات مربیان ساعتی، تصریح کرد: الحمدالله بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری مربیان پاره‌وقت ما تمام‌وقت شدند و علی‌رغم انتقال تعدادی از همکارانمان به آموزش‌وپرورش و کاهش نیروی انسانی، کانون همچنان باقوت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

همچنین در ادامه این نشست امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون نیز پس از مطرح‌شدن مسائلی در خصوص استفاده از امکانات رفاهی، پرداخت حقوق، اضافه‌کار و پاداش، پرداخت حق بیمه، اعمال مدرک دوم تحصیلی و دیگر موضوعات اداری، به سؤال‌های حاضران پاسخ داد.

وی در صحبت‌های خود از تلاش برای تصویب مشاغل اختصاصی در کانون خبر داد.

نشست صمیمی معاون توسعه کانون با مربیان و کارکنان کانون استان اردبیل برگزار شد

گفتنی است این دیدار با حضور مربیان و کارشناسان اداره کل و کارکنان کانون زبان اردبیل در سالن استاد جعفر ابراهیمی اداره کل برگزار شد و همکاران ساکن در شهرستان‌ها نیز از طریق فضای اسکای روم در این نشست شرکت کرده و پرسش‌های خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =