دوره‌های آموزشی و مسابقات فرهنگی ویژه همکاران و اعضای کانون البرز

شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های این شورا طرح‌های اجرای دوره‌های آموزشی و مسابقات فرهنگی را تصویب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان و رئیس شورا در این نشست، بر ضرورت توجه به این فریضه‌ی مهم تاکید کرده و با بیان تجربیات موفق کانون پرورش فکری استان‌های مختلف در این زمینه افزود ما در گام اول باید از طریق فعالیت‌های غیر مستقیم به شناخت خدا و برقراری ارتباط کودکان و نوجوانان با خداوند متعال، کمک کنیم.

این مقام مسئول افزود منابع بسیاری در این حوزه وجود دارد واز وظایف اعضای شورا پیدا کردن بهترین اساتید و منابع در این حوزه و برگزاری دوره‌های اثر بخش است.

در ادامه دبیر شورای نماز کانون البرز،  کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی و دیگر اعضای شورا، برنامه‌های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

بهسازی و تجهیز نمازخانه‌های مراکز، برگزاری مسابقات فرهنگی با دو موضوع نماز و مهدویت ویژه پرسنل و اعضا، استفاده از محتواهای مجازی جذاب در گروه‌ها و کانال‌های استانی و مراکز، برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع «من و خدا»، اجرای طرح نقاشی دیواری با موضوع نماز، اجرای مسابقه خاطره‌گویی با موضوع نماز و مهدویت و تبدیل متون برگزیده به قصه و اجرای قصه‌های برتر در جشنواره قصه گویی، برگزاری جشنواره بادبادک‌ها وبرقراری تعامل با مدارس در حوزه اجرای جشن‌های تکلیف از دیگر پیشنهادات طرح شده دراین نشست بود که ضبح روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳، دراتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =