رونمایی از پوستر هفته ملی کودک در استانداری هرمزگان

جلسه کمیته هفته ملی کودک با حضور مدیرکل امور اجتماعی و مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و با رونمایی از پوستر هفته ملی با شعار «برای کودکان، برای آینده» در استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، جلسه کمیته هفته ملی کودک با حضور دستگاه های اجرایی برگزار شد که در ابتدای این جلسه پوستر هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» رونمایی گردید.

رونمایی از پوستر هفته ملی کودک در استانداری هرمزگان

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جلسه ضمن توجه به وقایع اخیر و ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان غزه و فلسطین و لبنان و اهمیت هفته ملی کودک را از 14 تا 20 مهر ماه را اعلام کرد و به تشریح برنامه های هفته ملی کودک از جمله: برگزاری نمایشگاه، اجرای برنامه های اردو، تقدیر سازمانی از کودکان برگزیده جشنواره ها، اجرای ویژه برنامه های تلویزیونی، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، اجرای تئاتر و نمایش های ویژه کودکان و ... پرداخت.

وی در این جلسه به اهداف برنامه های هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: برجسته سازی و جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، نیاز ها، خواسته ها و حقوق کودکان و ارتقای کیفیت زندگی آنان، هم گرایی و هم افزایی فعالیت های تمامی دستگاه های دولتی و نهاد های مردمی فعال در زمینه حمایت از کودکان در سراسر استان، فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی و دانش جامعه و مسئولان، مدیران،کارشناسان و فعالان حوزه کودک نسبت به حقوق و نیازهای کودکان به ویژه کودکان با نیاز های ویژه است.

رونمایی از پوستر هفته ملی کودک در استانداری هرمزگان

مدیرکل کانون هرمزگان در این جلسه شیوه نامه هفته ملی کودک را تشریح و به بیان وظایف دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های استانی پرداخت و در خصوص توجه به محتوا و نظارت بر اجرای برنامه های مناسب با همیاری خانواده ها و همکاری میان دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

وی به نقش خانواده ها و توجه به اقشار کودکان و نوجوانان در این هفته اشاره کرد و از تمامی دستگاه های اجرایی خواست که برای کودکان و نوجوانان، مخاطبان دستگاه ها و فرزندان پرسنل برنامه های فرهنگی و ‌پرورشی را اجرا کنند.

در ادامه این جلسه سپیده جوادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری در خصوص اهمیت موضوع کودکان و لزوم همکاری همه دستگاه ها برای اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته ملی پرداخت.

گفتنی است در این جلسه هدیه ای نوستالژیک از دوران بازی های کودکی و اثر درنای اوریگامی و کارت پستال طرح پوستر هفته ملی کودک به تمامی حاضرین جلسه و همکاران پشتیبان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =