تبیین سند راهبردی دوسالانه کانون کرمانشاه

تبیین سند راهبردی دوسالانه کانون کرمانشاه، در هجدهمین نشست شورای فرهنگی استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تبیین سند راهبردی دوسالانه کانون کرمانشاه، در هجدهمین نشست شورای فرهنگی استان، با حضور اعضای شورا بررسی شد.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن مروری بر برنامه‌های هفته گذشته و اشاره‌ای به برنامه‌های پیش رو در کانون کرمانشاه، بیان داشت: مفاد سند راهبردی در طی دو سال گذشته حدود ۹۳ درصد اجرایی شد که این مهم به همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران عزیز در مجموعه کانون استان محقق شد. در همین راستا تبیین سند راهبردی دوسالانه کانون مبتنی بر راهبردهای جدید و نیازهای استان به عنوان یک سند جدیدی که کاربردی باشد طراحی شد. 

وی با اشاره به تغییرات انجام شده، ادامه داد: در سند قبلی تلاش بر این بود که هر سال پیشرفت امور را مرور کنیم و در سند جدید با رفع کمبودها و نواقص و ارائه‌ راهکارهای مفید و تازه و با تلاش مداوم سعی کردیم که موارد را با جزییات و به صورت کامل در نظر بگیریم؛ زیرا اجرای برنامه‌ها، محصول نگاه به سند راهبردی خواهد بود و مسیری که خواهیم رفت را نشان‌ می‌دهد.

تبیین سند راهبردی دوسالانه کانون کرمانشاه

زنجانی تصریح کرد: ما در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای اینکه بتوانیم در حوزه کودک و نوجوان اثرگذار باشیم باید بسترسازی لازم را انجام دهیم و به جای تصدی‌گری به سمت تولی‌گری پیش برویم و در عین حال توسعه و تقویت نوجوان‌محوری در فعالیت‌های کانون را نیز در نظر داشته باشیم.

مدیرکل کانون استان تاکید کرد: در راستای اجرای برنامه‌ها پر رنگ دیدن نقش خانواده‌ها که بعد مهم تربیتی هستند را نیز باید در نظر داشته باشیم؛ ایجاد پایگاه‌های تربیتی بین‌الملتین نیز جهت اجرای مشترک برنامه‌ها بین کانون استان و مراکز هم‌مرز با کشور عراق از مواردی‌است که حائز اهمیت می‌باشد.

در ادامه اجزای مختلف سند راهبردی دوسالانه کانون کرمانشاه عنوان شد و هر بند آن به تفکیک تحلیل گردید و اعضای حاضر پس از بررسی، نتیجه‌گیری و جمع‌بندی راهبردها و راهکارها، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد هر قسمت ارائه‌ نمودند و به بحث و تبادل نظر جهت جمع‌بندی نهایی سند پرداختند.

تبیین سند راهبردی دوسالانه کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =