کد خبر: 345780
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
بازدید 67
تجلیل از خادمین رواق‌ کودک‌حرم در هفته‌ملی‌ کودک

در آستانه هفته ملی کودک، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به همراه کارکنان این نهاد با حضور در گلزار شهدای کودک، به مقام والای این کودکان ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، روز ۱۴ مهر ۱۴۰۳، علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، به همراه جمعی از کارکنان و کارشناسان این نهاد، به مناسبت هفته ملی کودک در گلزار شهدای کودک به مقام بالای این کودکان ادای احترام کردند.

و در ادامه این مراسم، مدیرکل کانون فارس و همراهان به بخش کودک حرم مطهر شاهچراغ (ع) رفته و ضمن تبریک این هفته، از زحمات خادمین کودک و نوجوان تقدیر کردند.

 خواجه‌نژادیان در این دیدار اظهار داشت: همکاران ما به نمایندگی از تمامی مربیان کودک و نوجوان استان در اینجا جمع شده‌اند تا از زحمات شما تشکر کنند.

وی به تأثیرگذاری مجموعه بخش کودک در حرم مطهر اشاره کرد و گفت: این بخش یکی از مجموعه‌های فعال و موفق در شهر شیراز است که با فراهم کردن امکانات مناسب، فضایی امن و فرهنگی برای کودکان ایجاد کرده است.

علی خواجه‌نژادیان همچنین از حجه الاسلام  تجرد، یکی از خادمین با دغدغه در حوزه کودک و نوجوان، تقدیر کرد و یادآور شد: حضور حجه الاسلام تجرد در این حوزه موجب تحولاتی در تربیت و پرورش کودکان حرم بوده است.

خواجه‌نژادیان همچنین به موفقیت انیمیشن «بچه زرنگ» که با بیش از صد هزار بازدید به پربیننده‌ترین انیمیشن کشور تبدیل شده و فیلم «باغ کیانوش» با رویکرد ماجراجویانه برای نوجوانان اشاره کرد.

خواجه‌نژادیان در ادامه، به برگزاری دوره‌های تربیت مربی کودک اشاره کرد و گفت: تا کنون چندین دوره در سطوح مختلف برگزار شده و در حال حاضر در حال راه‌اندازی مرکز مستقل آموزش هستیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات و چالش‌های جهانی، اظهار داشت: کودکان بسیاری مانند آرشام قربانی تروریسم شده‌اند و هم اکنون در جهان کودکانی وجود دارند که تحت آزار و اذیت قرار دارند. هفته ملی کودک فرصتی است تا توجه مسئولین به مباحث حقوق کودک و نوجوان جلب شود و این موضوع منجر به اقدامات مثبتی در این راستا گردد.

حجه الاسلام  تجرد نیز با ارائه گزارشی کوتاه از وضعیت خادمین، گفت: خادمین ممکن است همزمان مخاطب کودک و نوجوان را داشته باشند و این هنر خادمین است که برنامه‌های متفاوت را در زمان کوتاه اجرا کنند.

در پایان، تجرد خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که اگرچه کودکان غزه از نظر مادی محروم هستند، اما از نظر تربیتی و فهم و استقامت، درس‌های ناگفته‌ای برای همه ما دارند.

تجلیل از خادمین رواق‌ کودک‌حرم در هفته‌ملی‌ کودک

تجلیل از خادمین رواق‌ کودک‌حرم در هفته‌ملی‌ کودک

تجلیل از خادمین رواق‌ کودک‌حرم در هفته‌ملی‌ کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =