آیین رونمایی از کتاب «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» در قم برگزار می‌شود

همزمان با سالروز حماسه فلسطین طوفان الاقصی از کتاب «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» و پویش نامه و نقاشی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به کودکان مظلوم غزه و بیروت رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، همزمان با ۱۵ مهر، سالروز حماسه فلسطین طوفان الاقصی و روز «حماسه جوانان فلسطینی»، آیین رونمایی از کتاب «برگه‌های سفید، دیوهای سیاه» و پویش نامه و نقاشی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به کودکان مظلوم غزه و بیروت برگزار می شود.

این مراسم روز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۸ صبح با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و اجرایی استان، نویسنده کتاب و ناشر در مدرسه شهید عبدی پور (واقع در خیابان شهدا، انتهای کوچه ممتاز) برگزار می شود. همچنین در این مراسم در راستای اجرای «سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید»، زنگ کتابخوانی برگزار می‌شود.

گفتنی است، این مراسم به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و انتشارات کتابک با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل آموزش و پرورش استان، صدا و سیمای استان، خانه مطبوعات، اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =